"Τις τάσεις στα υφάσματα τις ορίζει πάντα η μόδα της υψηλής ραπτικής σε συνδυασμό με την τάση που διακρίνουμε στην αγορά από τις πωλήσεις, τις ζητήσεις των πελατών μας και τις σχέσεις με τα εργοστάσια υφασμάτων". Νίνα Ντάβαρη, Davaris Textiles

Καλημέρα σας κα Ντάβαρη. Χωρίς εσάς δεν μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία του ρούχου. Πως αισθάνεστε για αυτή την «παντοδυναμία»;

Δεν θα το χαρακτήριζα «παντοδυναμία» αλλά «μοναδικό προνόμιο» καθώς έχεις την χαρά και την ικανοποίηση να τροφοδοτείς την 1η ύλη ώστε να δημιουργηθεί ένα προϊόν που ομορφαίνει την καθημερινότητα μας και μας γεμίζει με όμορφα συναισθήματα και αυτό είναι κάτι πολύ ωραίο. 

Κατασκευάζετε ή εισάγετε υφάσματα; Κάνετε εξαγωγές; 

Κατά κύριο λόγο εισάγουμε υφάσματα και στη συνέχεια κάνουμε αρκετές επεξεργασίες στην Ελλάδα, όπως είναι το τύπωμα και η βαφή.

Οι εξαγωγές είναι μεγάλο κομμάτι της εταιρίας μας, καθώς υπάρχει ολόκληρο τμήμα που ασχολείται με την πώληση της συλλογής μας στο εξωτερικό.

Οι πελάτες σας έχουν την δυνατότητα επιλογής από υφάσματα που έχετε ήδη κατασκευάσει και ορίζετε εσείς ή μπορούν να παραγγείλουν τα δικά τους υφάσματα; Στη δεύτερη περίπτωση το κόστος είναι ακριβότερο;

 Δυστυχώς η παραγωγική διαδικασία ενός υφάσματος είναι αρκετά χρονοβόρα, διαρκεί σχεδόν 3 μήνες από την στιγμή της απόφασης και αγοράς της. Οπότε σαν εταιρία, προσπαθούμε να προβλέψουμε τις ανάγκες των πελατών μας στα χρώματα και στα υφάσματα για να μπορέσουν να τα έχουν στην ώρα τους. Οι αλλαγές και η επιλογή υφάσματος από έναν πελάτη είναι αρκετά δύσκολες, εκτός και αν ένας πελάτης ψάχνει κάτι συγκεκριμένο και το ξεκινήσουμε από νωρίς μαζί.

 Αυτό που μπορούμε να παρέχουμε σαν υπηρεσία στους πελάτες μας, είναι η ειδική βαφή σε χρώμα του πελάτη το οποίο μπορεί να έχει μια διαφορά στο κόστος. Επίσης με την ανάπτυξη του τυπώματος, ο πελάτης μπορεί να κάνει αλλαγές πάνω στα δικά μας σχέδια καθώς και να μας δώσει δικό του σχέδιο να του τυπώσουμε.

Σε κάθε σεζόν, πότε είναι έτοιμα τα υφάσματα προς δειγματισμό και πότε προς πώληση; Μεσολαβεί μεγάλο διάστημα; Πως γίνεται η διαδικασία;

Η σαιζόν δειγματισμού μιας συλλογής, ξεκινάει συνήθως 3-4 μήνες πριν τα ρούχα βγουν στα μαγαζιά. Η καλοκαιρινή συλλογή δειγματίζεται Σεπτέμβριο και η χειμερινή Απρίλιο.

Ο πελάτης μας κλείνει ένα ραντεβού, είτε στον χώρο μας είτε στον δικό του και ο εκάστοτε πωλητής τον επισκέπτεται με την βαλίτσα του που μέσα περιέχει όλο το δειγματολόγιο της καινούριας συλλογής. Ο πελάτης έπειτα έχει την δυνατότητα να ζητήσει χρωματολόγια των ποιοτήτων, να ζητήσει δείγματα (πχ. από 1 εώς 10μ) είτε να περάσει απευθείας παραγγελία. 

Διευκολύνετε τις μικρότερες επιχειρήσεις με λίγα μέτρα ύφασμα ή απευθύνεστε σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις;

Σίγουρα υπάρχει μια εμπορική πολιτική που ακολουθούμε αλλά από εκεί και πέρα ανάλογα με το προφίλ του υποψήφιου πελάτη και τα υφάσματα που τον ενδιαφέρουν μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να διευκολύνούμε και επιχειρήσεις που χρειάζονται λίγα μέτρα ύφασμα.

Ποιος ορίζει τις τάσεις στα υφάσματα της κάθε σεζόν; Υπάρχει κάποιος που συμβουλεύεστε;

Τις τάσεις στα υφάσματα τις ορίζει πάντα η μόδα της υψηλής ραπτικής σε συνδυασμό με την τάση που διακρίνουμε στην αγορά από τις πωλήσεις, τις ζητήσεις των πελατών μας και τις σχέσεις με τα εργοστάσια υφασμάτων.

Το δημιουργικό είναι η καρδιά της εταιρίας μας, και καθώς είμαστε οικογενειακή επιχείρηση, είναι ένας από τους πρωταρχικούς ρόλους των μελών της οικογένειας.

Ο Έλληνας καταναλωτής θα ενδιαφερόταν πιστεύετε να μάθει από που προέρχεται το ύφασμα που φοράει;

Η άποψή μου είναι ότι στις ημέρες που ζούμε τώρα, ανιμετωπίζουμε έναν καταναλωτή πολύ πιο ενημερωμένο και πιο εμπλεκόμενο με την παραγωγική διαδικασία του αγαθού που αγοράζει. Εννοώ, ότι οι καταναλωτές πλέον έχουν ανάγκη την πληροφορία για την προέλευση ενός αγαθού οπότε και η προέλευση ενός υφάσματος θα τους ενδιάφερε θεωρώ.

 

Σας ευχαριστούμε

Η συντακτική ομάδα των The Trendsetters.gr